Mindig időben érkezünk!

E-mail

hello kukac kesok.hu

Mobil

+36 20 977 8494

Iroda

Érd, Riminyáki út 7, 2030

Mindig időben érkezünk!

Gyors hívás: +36 20 977 8494

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Szolgáltatásainkról érdeklődhet telefonon, e-mailen vagy közösségi oldalaink valamelyikén. Sürgős esetben a telefonos megkeresés ajánlott!

Iroda

2030 Érd,

Riminyáki út hét

Telefon

+36 20 977 8494

+36 20 944 8940

+36 23 368 457 

w

Közösségi média

Írjon üzenetet

Amennyiben szeretne valamely kérdésére részletesebb választ kapni, kérjük ne habozzon, akár telefonon, akár email-en keressen minket bizalommal. Online megkeresésre jellemzően 24 órán belül válaszolunk. Sürgős ügyben kérjük, hogy keressen a megadott telefonos elérhetőségek valamelyikén!

Kérjen időpontot vagy küldjön üzenetet!

14 + 12 =

Kérdések & válaszok

9

Milyen alapadatok szükségesek a gépjárműről amikor autómentőt hívunk?

Tudnunk kell, hogy milyen autót keressünk a mentés során, ezért minden esetben adja meg a típust, márkát és a színt.

9

Hogy történik a helyszín pontos meghatározása?

Lehetőség szerint pontos cím megadása szükséges, ennek hiányában  elfogadjuk a GPS koordináták, vagy helymeghatározó applikáció befotózását is.

9

Miért fontos a mentés során az autó állapota?

Nem mindegy, hogy guruló állapotban van az autó, vagy kitört a kereke, esetleg elveszett a kulcsa. Ezekből a részletekből tudjuk megállapítani, hogy milyen szállítóeszköz kell a munka elvégzéséhez.

9

Baleseti mentésnél miért fontos, hogy milyen járművet ért baleset?

Kisteherautó, teherautó, személyautó, minden eset más és más, nem mindegy, hogy milyen felszereltséggel indulunk útnak. Ha tudjuk a jármű pontos típusát, pontosan tudjuk mi lesz majd a helyszínen a teendőnk.

9

Pontosan kell megadni, hogy mi a gépjármű problémája?

Igen, ez nagyon fontos annak érdekében, hogy megfelelő felszereltséggel érkezzünk a helyszínre. Próbálja meg elmagyarázni, hogy mi a hibajelenség, mit észlelt.

9

Milyen elérhetőséget adjak meg az autómentőknek?

Nagyon fontos, hogy olyan személy telefonos elérhetőségét kapjuk meg, aki a HELYSZÍNEN marad. Ez nem feltétlen az autó tulajdonosa, mivel személyi sérülés esetén őt a mentők elvihetik a helyszínről.

9

Kit hívjunk fel először?

Személyi sérülés esetén minden esetben a 112-t.

9

Számít hány személyt szállított a jármű?

Igen, ez fontos információ, hiszen tudnunk kell, hogy pontosan hány főt kell az autóval együtt elszállítanunk a helyszínről, és ehhez melyik járművünk az optimális.

9

Mi a teendő, ha nincs nálam betétlap?

Ebben az esetben töltse le az E-kárbejelentő applikációt (https://ekarbejelento.hu/) és intézze online formában.

9

Mit tegyek, ha műszaki mentésre van szükségem, de nem tudom pontosan megállapítani, hogy mi okozza a problémát?

Ebben az esetben kérjük, hogy telefonon mondja el amit észlelt, fotózza le és küldje el email-en vagy üzenetküldő alkalmazáson keresztül (pl. Messenger).

Nincs egyedül a bajban, hiszen

a segítségünkre mindig számíthat

Hívjon még ma